F-Zero Blue Falcon

by Thomas Leung-Tack
(Canada)

It's the famous Blue Falcon in the video game series F-Zero.

I folded it with a regular square sheet. No cuts, no glue.
5 stars if you like the anti gravity effect.
Hope you like it!

Comments for F-Zero Blue Falcon

Average Rating starstarstarstarstar

Click here to add your own comments

Aug 22, 2015
Rating
starstarstarstarstar
Tutorial
by: Anonymous

Please make a tutorial!!

Apr 24, 2014
Rating
starstarstarstarstar
Holy Cow
by: Kasidi

Dude that's sooo cool! Now I wanna start doing some! :)

Aug 11, 2011
Rating
starstarstarstarstar
thx
by: Thomas Leung

THX!!!

Jul 22, 2011
Rating
starstarstarstarstar
Blue Falcon
by: kenzo

I like this origami!!
The airplane looks like a military airpline but the F-Zero are not green.
You're very good!

Dec 27, 2010
Rating
starstarstarstarstar
look
by: Thomas Leung-Tack

It Looks like the space ship you said but its not the same desing:)

Dec 27, 2010
Rating
starstarstarstarstar
apocalypse space ship
by: shahrokhi

as same as apocalypse space ship

Dec 22, 2010
Rating
starstarstarstarstar
LOL
by: jgfhjdfhufsdghws

FALCON PAWNCH!

Dec 19, 2010
Rating
starstarstarstarstar
Send
by: Kristopher

Send it to nintendo, man!

Dec 16, 2010
Rating
starstarstarstarstar
Yes
by: Thomas Leung-Tack

Yes it can. Im actually making a circuit for this model. when I will finish, I will show you.

Dec 16, 2010
Rating
starstarstarstarstar
table racer
by: Anonymous

can you use it like a table racer? I mean if you blow it, it will move?

Dec 11, 2010
Rating
starstarstarstarstar
omg!
by: 123456789

OMG! SO NIIICEEE! TUTORIAL PLEASE! I Would pay you 200$ If you put one!!!

Dec 11, 2010
Rating
starstarstarstarstar
tutorial
by: Anonymous

Can you make a tutorial plz???
I wish you can put a tutorial!!!

Dec 09, 2010
Rating
starstarstarstarstar
XD
by: Anonymous

You are the first one who did this model.Nice!!!

Dec 06, 2010
Rating
starstarstarstarstar
Zero gravity
by: Jun Tao

haha I like your zero gravity...Nice origami!

Dec 06, 2010
Rating
starstarstarstarstar
Good
by: Kenzo

This is a very good origami.

Click here to add your own comments

Join in and write your own page! It's easy to do. How? Simply click here to return to Origami Photos Gallery.